Monday, August 1, 2011

Titipan Pengalaman Semanis Kenangan

Alhamdulillah...Wal Syukrulillah....
Syukur dengan perancangan Allah yang Maha Hebat yang telah menyediakan sedikit kesempatan waktu bagiku untuk bersama-sama sahabat-sahabat yang lain bagi mengikuti satu sesi kembara yang kami namakan sendiri sebagai "Kembara Mencari Tuhan"...Destinasi pertama yang menjadi pilihan untuk kali ini adalah CAMERON HIGHLANDS..!!



Pengembaraan kali ini telah memberikan satu kenangan yang cukup manis selain lebih mendekatkan diri ini kepada Sang Pencipta..Subhanallah..betapa hebat dan agungnya ciptaan Allah.Terasa begitu kerdil dan hinanya diri ini.
Anyway, kredit to Kak Sarah..Thanks to Huda, Atikah dan juga untuk Tia.. Seronok bermusafir dengan kalian. Makin diri ini mengenali anda semua..Semoga ukhwah yang dibina akan berkekalan..Thanks juga sekali lagi untuk Tia. Seronok berkenalan dengan keluarga anda dan alang-alang sudah tiba di Perak, mungkin destinasi seterusnya ke The Lost World Of Tambun..:) Insya-Allah.


Seronok bersama kalian semua:)


Subhanallah..Indahnya alam ciptaan Ilahi

1 comment:

  1. Very interesting post. really informative. of all the blogs I have read on the same topic, this one is actually enlightening.

    y8

    juegos friv


    friv yepi

    ReplyDelete